JAK ORGANIZOWAĆ SWÓJ CZAS?
Efektywne zarządzanie czasem pomoże Ci w osiągnieciu wielu celów. Celami jakie sobie stawiamy mogą być jakieś długofalowe działania, odpoczynek lub organizacja czasu w taki sposób żeby nie marnować życia. Błędy które popełniasz:
⁃ Nie planujesz
⁃ Nie robisz notatek
⁃ Rozpraszasz się
⁃ Bierzesz sobie dużo na głowę
⁃ Przekładasz wszystko na jutro

Zaplanuj w ciągu dnia coś co poprawia zawsze Twój nastrój, to pozwoli Ci podejść do innych zadań bardziej produktywnie i pozytywnie. Zrób analizę swojego dnia wykreśl rzeczy które robisz od tak a nie przynoszą żadnych korzyści ani rezultatów. Wizja życia dla każdego człowieka jest inna, to Ty wiesz czego oczekujesz. Dla mnie samego ważna jest niezależność, jest to dla mnie ogromna wartość którą rozumiem jako to, że sam zarządzam swoim życiem. Pomyśl o tym gdzie jesteś teraz, jaki jest Twój etap rozwoju zawodowego czy osobistego?

Wypisz na czystej kartce papieru swoje sukcesy i porażki, powody do dumy. OSIĄGAJ SUKCES,ŻYJ TAK JAK PRAGNIESZ WYBIERAJ SOBIE ELEMENTY DO ZMIAN CIESZ SIĘ ŻYCIEM… A w codziennych czynnościach pomogą też fajne gadgety, ja wybrałem smartwatch firmy Garett . Model tego zegarka został zaprojektowany dla mnie :)bo prowadzę bardzo aktywny tryb życia, zegarek posiada takie funkcje jak ciśnieniomierz czy pulsoksymetr . Całą specyfikację możecie odczytać tutaj; https://garett.com.pl/smartwatche/meskie/smartwatch-garett-v8-rt-srebrno-czarny-skorzany
Serdecznie Zapraszam

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *